Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego 16 stycznia br. o godz. 11:00 zaprasza do udziału w innowacyjnym webinarze. Jak mówią organizatorzy – „zajmiemy się w nim tematem kluczowym dla każdego przedsiębiorstwa – skutecznym promowaniem wysokiej jakości produktów i usług”. Webinar poprowadzi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska” i członek zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
Odkryj, jak umiejętne wykorzystanie Godła „Teraz Polska” może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży oraz zbudowanie zaufania klientów.
Tematyka webinaru
Godło „Teraz Polska” i jego wpływ na biznes: przedstawimy rolę i znaczenie znaku jakości w kontekście strategii marketingowej i budowania marki.
Zwiększona sprzedaż za sprawą Godła „Teraz Polska”: wyjaśnimy w jaki sposób Godło „Teraz Polska” może wpłynąć na wzrost sprzedaży produktu i usługi.
Zaufanie klientów jako kluczowy element: tłumaczymy, jak Godło „Teraz Polska” wpływa na postrzeganie marki i buduje zaufanie klientów, przekładając się na lojalność i powtarzalność zakupów.
Implementacja Godła „Teraz Polska” w twoim biznesie: opiszemy również praktyczne wskazówki dotyczące skutecznej implementacji znaku jakości na produktach i usługach.
Zapraszamy przedsiębiorców, managerów marketingu oraz wszystkich zainteresowanych skutecznym wykorzystaniem Godła „Teraz Polska” do udziału w naszym webinarze. Poznaj narzędzia niezbędne do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i budowy trwałych relacji z klientami.
Dołącz do naszego webinaru i odkryj potencjał Godła „Teraz Polska” dla rozwoju Twojego biznesu! Wierzymy, że nasz webinar przyniesie konkretne korzyści każdemu uczestnikowi, dostarczając wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego zwiększenia sprzedaży. Dołącz do naszej społeczności biznesowej i razem budujmy sukces!
Kilka faktów o Godle i Konkursie „Teraz Polska”
Na przestrzeni 30. lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie i synonimem najwyższej jakości. Obecnie należy do najbardziej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Jego siła rynkowa, a także wysoka rozpoznawalność wzmacniają konkurencyjność i prestiż nagrodzonych nim Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.
Oto kilka najważniejszych wskaźników, związanych z oddziaływaniem Godła „Teraz Polska” na konsumentów:
- 88 % ankietowanych kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług,
- 83 % respondentów uważa Godło „Teraz Polska” za dobry sposób oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
- 83 % badanych deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług,
- 78 % ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że mając możliwość wyboru należy kupować polskie produkty.
Powyższe dane pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez ASM Research Solutions Strategy. Pełny raport jest dostępny pod adresem https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf
Zgłoszenia do Konkursu „Teraz Polska” przyjmowane są do 31 stycznia 2024 r.
źródło informacji: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Konkurs „Teraz Polska”