Do 12 lutego 2024 r. można zgłaszać produkty i usługi do 34. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przedłużyła termin składania wniosków konkursowych, by zwiększyć szansę firm na uzyskanie prestiżowego i efektywnego znaku promocyjnego – Godła „Teraz Polska”.

Zgłoszenie produktu lub usługi do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę.
– Do 12 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną (wniosek konkursowy). Aby otrzymać wniosek, należy wcześniej wypełnić online ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.
– W razie pytań jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomagamy w procesie aplikowania do Konkursu – dodaje Lipiński.
A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział?
– Godło „Teraz Polska” należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce i bez wątpienia budzi zaufanie konsumentów, cieszy się ugruntowaną renomą. Z badań przeprowadzonych we wrześniu 2023 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wynika, że 87% respondentów rozpoznaje Godło „Teraz Polska”, a ok. 80% uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką i stabilną jakością, są nowoczesne oraz mają atut krajowego pochodzenia. Słowem – zdecydowana większość konsumentów nie dość, że prawidłowo kojarzy biało-czerwony znaczek, to jeszcze (bardzo słusznie) kojarzy go z wysoką jakością i polskością. Warto dodać, że 83% badanych zadeklarowało, że obecność znaku „Teraz Polska” zachęca do zakupu – dodaje Lipiński.
Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wśród konsumentów wpływa pozytywnie na działania promocyjne firm – laureatów Konkursu, wspomaga budowanie marki, a także wzbudza zaufanie do przedsiębiorstwa wśród kontrahentów i partnerów biznesowych.
– Ponadto laureaci mogą skorzystać z pakietu promocyjnego, w skład którego wchodzą m.in. prezentacja podczas Gali finałowej, promocja w wydawnictwach i kanałach internetowych Fundacji, udział w kampaniach reklamowych i członkostwo w Klubie „Teraz Polska” oraz wystąpienia laureatów podczas kongresów i wydarzeń biznesowych naszych partnerów – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
W Konkursie „Teraz Polska” może wziąć każdy przedsiębiorca, prowadzący działalność gospodarczą od co najmniej 12 miesięcy, którego produkty i usługi są obecne na polskim rynku od co najmniej 6 miesięcy. Nie jest ważna wielkość firmy czy rynek, na którym działa. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa. Zastosowanie jakości jako głównego kryterium oceny sprawia, że szansę na sukces w Konkursie mają reprezentanci wszystkich branż, niezależnie od wielkości i skali działania.

Wygrana w Konkursie wiąże się z szeregiem korzyści dla firm – od udziału w Gali „Teraz Polska”, po prawo do znakowania logo „Teraz Polska” zwycięskich produktów i usług oraz uczestnictwo w spotkaniach Klubu „Teraz Polska”, umożliwiających nawiązanie nowych kontaktów, wymianę poglądów i doświadczeń. Fundacja zapewnia także laureatom silną obecność medialną, co jest możliwe dzięki współpracy z najważniejszymi krajowymi redakcjami.
Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać na stronie https://konkursterazpolska.pl, a także telefonicznie (tel. 22 826 01 91; 22 201 26 90) lub drogą mailową (mailto:konkurs@terazpolska.pl).
źródło informacji: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”