Termin przyjmowania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” przedłużony do 12 lutego!

Możliwość komentowania Termin przyjmowania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” przedłużony do 12 lutego! została wyłączona Aktualności

Do 12 lutego 2024 r. można zgłaszać produkty i usługi do 34. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego przedłużyła termin składania wniosków konkursowych, by zwiększyć szansę firm na uzyskanie prestiżowego i efektywnego znaku promocyjnego – Godła „Teraz Polska”.

baner Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”
baner Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”

Zgłoszenie produktu lub usługi do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę.

– Do 12 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną (wniosek konkursowy). Aby otrzymać wniosek, należy wcześniej wypełnić online ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

W razie pytań jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomagamy w procesie aplikowania do Konkursu – dodaje Lipiński.

A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział?

Godło „Teraz Polska” należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce i bez wątpienia budzi zaufanie konsumentów, cieszy się ugruntowaną renomą. Z badań przeprowadzonych we wrześniu 2023 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wynika, że 87% respondentów rozpoznaje Godło „Teraz Polska”, a ok. 80% uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką i stabilną jakością, są nowoczesne oraz mają atut krajowego pochodzenia. Słowem – zdecydowana większość konsumentów nie dość, że prawidłowo kojarzy biało-czerwony znaczek, to jeszcze (bardzo słusznie) kojarzy go z wysoką jakością i polskością. Warto dodać, że 83% badanych zadeklarowało, że obecność znaku „Teraz Polska” zachęca do zakupu – dodaje Lipiński.

Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wśród konsumentów wpływa pozytywnie na działania promocyjne firm – laureatów Konkursu, wspomaga budowanie marki, a także wzbudza zaufanie do przedsiębiorstwa wśród kontrahentów i partnerów biznesowych.

Ponadto laureaci mogą skorzystać z pakietu promocyjnego, w skład którego wchodzą m.in. prezentacja podczas Gali finałowej, promocja w wydawnictwach i kanałach internetowych Fundacji, udział w kampaniach reklamowych i członkostwo w Klubie „Teraz Polska” oraz wystąpienia laureatów podczas kongresów i wydarzeń biznesowych naszych partnerów – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

W Konkursie „Teraz Polska” może wziąć każdy przedsiębiorca, prowadzący działalność gospodarczą od co najmniej 12 miesięcy, którego produkty i usługi są obecne na polskim rynku od co najmniej 6 miesięcy. Nie jest ważna wielkość firmy czy rynek, na którym działa. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa. Zastosowanie jakości jako głównego kryterium oceny sprawia, że szansę na sukces w Konkursie mają reprezentanci wszystkich branż, niezależnie od wielkości i skali działania.

gala konkursu „Teraz Polska” poprzednia edycja fot. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”
gala konkursu „Teraz Polska” poprzednia edycja fot. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”

Wygrana w Konkursie wiąże się z szeregiem korzyści dla firm – od udziału w Gali „Teraz Polska”, po prawo do znakowania logo „Teraz Polska” zwycięskich produktów i usług oraz uczestnictwo w spotkaniach Klubu „Teraz Polska”, umożliwiających nawiązanie nowych kontaktów, wymianę poglądów i doświadczeń. Fundacja zapewnia także laureatom silną obecność medialną, co jest możliwe dzięki współpracy z najważniejszymi krajowymi redakcjami.

Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać na stronie https://konkursterazpolska.pl, a także telefonicznie (tel. 22 826 01 91; 22 201 26 90) lub drogą mailową (mailto:konkurs@terazpolska.pl).

źródło informacji: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”