Customer Congress będzie miejscem spotkania liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta i osób odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach. To nowe technologie i coraz wyższe oczekiwania klientów wyznaczają zupełnie nowe zasady obsługi klienta. Jak się do tych zmian przygotować? Odpowiedzi poszukamy 26-27 listopada 2019 podczas 5. Customer Congress!
Odbędą się inspirujące wystąpienia w następujących obszarach:
• Digital Customer Care – jak wybrać rozwiązania
• Klient samoobsługowy – inteligentne strategie
• Profil pracownika w obsłudze klienta – oswajamy zmiany.
Gościem specjalnym będzie Janina Bąk – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Temat prelekcji: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów
więcej na stronie: https://customercongress.pl/team-member/janina-bak/
PRELEGENCI:
Maciej Stanusch – Twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA
Marta Bryła-Gozdyra – Dyrektor zarządzająca Everbe
Joanna Grudnik – Dyrektor ds. Operacyjnych w Ubezpieczeniach Grupowych, UNUM
Marcin Charkiewicz – Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska
PROGRAM 5. CUSTOMER CONGRESS znajdziesz TUTAJ
DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE
ul. Puławska 457
02-844 Warszawa