NASZ PATRONAT: 5. Customer Congress!

Możliwość komentowania NASZ PATRONAT: 5. Customer Congress! została wyłączona Aktualności, Biznes, It

Customer Congress będzie miejscem spotkania liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta i osób odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach. To nowe technologie i coraz wyższe oczekiwania klientów wyznaczają zupełnie nowe zasady obsługi klienta. Jak się do tych zmian przygotować? Odpowiedzi poszukamy 26-27 listopada 2019 podczas 5. Customer Congress! 

 

Odbędą się inspirujące wystąpienia w następujących obszarach:
• Digital Customer Care – jak wybrać rozwiązania
• Klient samoobsługowy – inteligentne strategie
• Profil pracownika w obsłudze klienta – oswajamy zmiany.

Gościem specjalnym będzie Janina Bąk – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Temat prelekcji: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów

więcej na stronie: https://customercongress.pl/team-member/janina-bak/

PRELEGENCI:

Maciej Stanusch –  Twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA

Marta Bryła-Gozdyra – Dyrektor zarządzająca Everbe

Tomasz Kras  – CEO ProOptima

Joanna Grudnik  – Dyrektor ds. Operacyjnych w Ubezpieczeniach Grupowych, UNUM

Marcin Charkiewicz – Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska

Malwina Głowacka – Dyrektor Działu Obsługi Klienta DHL Parcel

PROGRAM 5. CUSTOMER CONGRESS znajdziesz TUTAJ

 

DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE

ul. Puławska 457

02-844 Warszawa