Mural PKP Intercity przy Metrze Politechnika oficjalnie zaprezentowany

Możliwość komentowania Mural PKP Intercity przy Metrze Politechnika oficjalnie zaprezentowany została wyłączona Aktualności

PKP Intercity odsłoniło wielkoformatowy mural przy Metrze Politechnika, który jest częścią prowadzonej od początku października kampanii reklamowej. W jej ramach narodowy przewoźnik przygotował specjalną ofertę miliona biletów w promocyjnych cenach, które zaczynają się już od 19 zł. Do tej pory spółka sprzedała ponad 400 tys. biletów.

Mural PKP Intercity fot. PKP Intercity
Mural PKP Intercity fot. PKP Intercity

Mural jest częścią platformy komunikacyjnej „Dbamy o dobre relacje”, która ma za zadanie zachęcić Polaków do podróżowania pociągami. Znajduje się on przy ul. Waryńskiego 3, niedaleko stacji Metro Politechnika i za pomocą komiksowej kreski przedstawia główną kreację październikowej kampanii. Zawarte na nim zostało także główne hasło przeprowadzanej akcji: „Na dobry początek relacji, milion biletów w promocji”. Całość zaś została namalowana z wykorzystaniem ekologicznych farb antysmogowych.

Oprócz muralu w ramach kampanii reklamowej powstał 30-sekundowy spot, który od początku października transmitowany jest w telewizji. Przekaz o milionie biletów w super cenach wzmacniany jest także reklamą w radiu oraz na billboardach w całym kraju. Działania offline są wspierane w kanałach digital, między innymi w serwisach VOD i mediach społecznościowych.

Polacy są zainteresowani podróżami kolejami. Świadczą o tym nie tylko rekordowe wyniki przewozowe PKP Intercity w bieżącym roku, lecz także duże zainteresowanie październikową akcją promocyjną. W szybkim tempie zbliżamy się do połowy sprzedanej puli, co pokazuje jak wielkie jest zapotrzebowanie na kolejowe podróże po naszym kraju. Cieszymy się, że jesteśmy darzeni coraz większym zaufaniem – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

Sześć dni od rozpoczęcia kampanii PKP Intercity sprzedało ponad 400 tys. promocyjnych biletów w ramach oferty Promo. Są one dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniu podróży. Ich dostępność zależy od popularności danego połączenia. Oznacza to, że czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Bilety są podzielone według pięciu poziomów promocji w ramach ogólnodostępnej oferty Promo: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45% od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15%).

Dzięki ofercie Promo i zróżnicowanym progom promocyjnym możliwe jest np. kupienie biletu na połączenie EIP obsługiwane pojazdem Pendolino na trasie Warszawa – Kraków czy Warszawa – Gdańsk nawet za 49 zł, podczas gdy w pociągach kategorii TLK i IC już za 19 zł. Co ważne oferta obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej dostępne.

Warto pamiętać, że promocja łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej, najniższe ceny wyniosą dla poszczególnych grup odpowiednio: studenci (ulga 51%) – już od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP, seniorzy i uczniowie (ulga 37%): od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.

źródło informacji: PKP Intercity