Wyższa Szkoła Humanitas partnerem instytucjonalnym VIII Europejskiego Kongresu Samorządów

Możliwość komentowania Wyższa Szkoła Humanitas partnerem instytucjonalnym VIII Europejskiego Kongresu Samorządów została wyłączona Aktualności

Dobiegł końca VIII Europejski Kongres Samorządów. Podczas dwóch bardzo intensywnych dni, odbyło się ponad 120 wydarzeń, w tym sesji plenarnych, paneli dyskusyjnych, wykładów, warsztatów, spotkań podczas, których poruszono szereg interesujących zagadnień dotyczących wyznaczania trendów i rozwoju współpracy samorządów z innymi sektorami życia publicznego.

VIII Europejski Kongres Samorządów, panel o budowaniu marki fot. Europejski Kongres Samorządów
VIII Europejski Kongres Samorządów, panel o budowaniu marki fot. Europejski Kongres Samorządów

W panelu dyskusyjnym o budowaniu marki i nowoczesnej komunikacji społecznej regionów, moderowanym przez Marcin Prynda, Prezesa Prasy Dolnośląskiej, Wyższą Szkołę Humanitas reprezentował rektor WSH, dr hab. Michał Kaczmarczyk.

Jako ekspert i praktyk mówił o zasadach budowania strategii marketingowej.

Cytując Oscara Wilde’a wyjaśniał, dlaczego w PR trzeba być trochę niemożliwym.

Odwołując się do „Antygony w świecie korporacji” tłumaczył, jak kształcić nowoczesnych marketingowców i dlaczego uczelnie nie do końca radzą sobie z tym zadaniem.

Podając przykłady kampanii storytellingowych Wrocławia i Warszawy przekonywał do idei marketingu narracyjnego.

W trakcie panelu nie zabrakło inspirujących pytań, w tym dotyczących obecnych trendów w marketingu regionów, czy też wynikających z aktualnych tendencji zadań i wyzwań, jakie stoją przed uczelniami w zakresie skutecznego kształcenia przyszłych marketingowców. To na nich spoczywa odpowiedzialność za budowanie strategii nowoczesnego marketingu terytorialnego w 2023 roku. Zgromadzeni goście z uwagą wysłuchali ciekawej i merytorycznej dyskusji uczestników panelu.

W wydarzeniu wzięło udział blisko 2000 osób – liderów samorządów, przedstawicieli administracji państwowej, elit regionalnych, lokalnych, świata biznesu, organizacji samorządowych, kultury i mediów.

źródło informacji: Wyższa Szkoła Humanitas