„Teraz Polska” – Konkurs dla firm na nasze czasy

Możliwość komentowania „Teraz Polska” – Konkurs dla firm na nasze czasy została wyłączona Aktualności

Zainaugurowaliśmy 33. edycję Konkursu „Teraz Polska”. Biało-czerwone godło znów trafi do firm tworzących polskie produkty i usługi najwyższej jakości, a następnie będzie pomagać milionom klientów w dokonaniu właściwego wyboru podczas zakupów.

Prof. Michał Kleiber, prezes PAN w latach 2007–2014, przewodniczący Polskiego Komitetu ds. UNESCO, przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska” .
Prof. Michał Kleiber, prezes PAN w latach 2007–2014, przewodniczący Polskiego Komitetu ds. UNESCO, przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska” . fot. mat. prasowe Teraz Polska

Konkurs „Teraz Polska” wciąż nagradza produkty i usługi za ich jakość, jednocześnie efektywnie podążając za zmieniającymi się wyzwaniami. A tych dzisiaj nie brakuje. Najpierw nastała pandemia, później – wojna w  Ukrainie. Oba te wydarzenia niosą za sobą dalekosiężne konsekwencje. Zmienia się światowa geopolityka, wyhamowuje globalizacja, życie gospodarcze podlega różnym perturbacjom. Inflacja, będąca częściowo konsekwencją wymienionych zdarzeń, nakazuje patrzeć nam z  rozwagą na nadchodzące miesiące i nowy, 2023 rok.

Wobec tego konsumenci będą oczekiwać od Godła „Teraz Polska”, że – podobnie jak w  ubiegłych latach – będzie odpowiadało na ich potrzeby. Szczególnie teraz będą polegali na zaufaniu, którym obdarzają znak „Teraz Polska”, cieszący się największą rozpoznawalnością na krajowym rynku. Szczególnie teraz będą tego znaku potrzebowali, bo w  niepewnych czasach chcemy się opierać na wartościach, które mają ugruntowaną tradycję i  sprawdzają się od lat, bez względu na uwarunkowania.

Ta renoma Godła „Teraz Polska” działa w  obie strony. Przedsiębiorcy i  menedżerowie zdają sobie sprawę, że startując w  Konkursie, dają sobie szansę, by wejść na nowy rynkowy poziom. Rozpoznawalność, wzrost pozycji na rynku, w  końcu sukces produktu lub usługi to nagroda, o jakiej marzy każdy, kto poważnie i rzetelnie podchodzi do biznesu. Godło jest prostym i czytelnym potwierdzeniem wysokiej jakości oferty firm umieszczających go na swoich produktach i usługach. Jest to szczególnie istotne w  kontekście deklaracji dotyczących decyzji zakupowych i  poszukiwania przede wszystkim produktów charakteryzujących się wysoką jakością. A  skoro znak ten jest prostym i  czytelnym potwierdzeniem wysokiej jakości, to wydaje się być doskonałym narzędziem w okresie zawirowań gospodarczych i niepewności. W  takich czasach konsumenci dokonują przede wszystkim zakupów racjonalnych, poszukują najlepszej możliwej jakości w  rozsądnej cenie (potwierdza to również ostatni sondaż „Teraz Polska” opisywany na tych łamach). A  właśnie takie parametry są przez konsumentów od dawna utożsamiane z Godłem „Teraz Polska”.

Zachęcam zatem prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do 33. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami i kreatywnością oraz chcą jak najlepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące czasy.

Prof. Michał Kleiber, prezes PAN w latach 2007–2014, przewodniczący Polskiego Komitetu ds. UNESCO, przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska” .

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego

Dla konsumentów Godło „Teraz Polska” to synonim jakości i zaufania. To symbol, który daje pewność, że sygnowane nim produkty i usługi nie zawiodą ich oczekiwań i  dadzą zadowolenie z  dokonanego wyboru. Dla przedsiębiorców „Teraz Polska” to znak, na którym polegają z  racji jego skuteczności marketingowej (wynikającej z  ponad 80-proc. rozpoznawalności wśród konsumentów oraz skojarzeń z promowaniem wyłącznie wysokiej jakości oferty). Ma na to przede wszystkim wpływ rzetelna ocena zgłoszonych produktów i  usług przez niezależnych ekspertów. Z  tego słynie Konkurs „Teraz Polska”. To nasza siła, której nie zamierzamy rozmieniać na drobne.

Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”

W  Konkursie „Teraz Polska” biorą udział zarówno duże polskie przedsiębiorstwa z sukcesami eksportowymi, jak i małe firmy rodzinne. Podstawowym kryterium oceny jest JAKOŚĆ oferowanych produktów i  usług, a  nie wielkość przedsiębiorstwa. W  Konkursie mogą wziąć udział firmy, które: prowadzą działalność gospodarczą od minimum 12 miesięcy; zgłaszają produkty i  usługi dostępne na polskim rynku od minimum 6 miesięcy. Wśród laureatów są zarówno małe, lokalne firmy, jak i  krajowi potentaci. Godło „Teraz Polska” podkreśla wysoką jakość i polskie pochodzenie marki.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 33 edycji Konkursu „Teraz Polska”. Zdecyduj się i zgłoś swój produkt, usługę lub innowację! Możesz to zrobić do 31 stycznia 2023 roku. Masz pytania? Napisz do nas: konkurs@terazpolska.pl