PSG liderem stabilności zatrudnienia w Polsce

Możliwość komentowania PSG liderem stabilności zatrudnienia w Polsce została wyłączona Aktualności, firma tygodnia

Polska Spółka Gazownictwa została uznana za lidera w kategorii stabilność zatrudnienia w prestiżowym rankingu RandstadEmployer Brand Research 2024. W badaniu wzięło udział 150 pracodawców z całego kraju.

fot. PSG
fot. PSG

Jestem dumny z naszych osiągnięć w zakresie tworzenia stabilnych i przyjaznych warunków pracy. Stale rozwijamy programy wsparcia dla pracowników, takie jak szkolenia, praca hybrydowa, wellbeing i liczne dodatkowe świadczenia. Dbamy też o przyszłość naszych pracowników, oferując wsparcie finansowe oraz możliwość dodatkowego oszczędzania w programach emerytalnych. Te działania nie tylko podnoszą satysfakcję pracowników, ale także przyczyniają się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku pracy. Cieszę się, że nasze starania są doceniane przez osoby aktywne zawodowo – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

Badanie Randstad Employer Brand Research ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych pracodawców. W tegorocznej, 14. edycji wzięło udział blisko 6,8 tysiąca respondentów w wieku od 18 do 64 lat, w tym uczących się, pracujących i poszukujących pracy. Polska Spółka Gazownictwa została wskazana przez respondentów jako pracodawca oferujący najbardziej stabilne miejsca pracy. W 2022 roku PSG zajęła 7. miejsce w tym samym badaniu, zdobywając uznanie za stabilność zatrudnienia, poziom wynagrodzenia, perspektywy rozwoju zawodowego, równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

Polska Spółka Gazownictwa jest jednym z największych w Europie operatorów systemu dystrybucyjnego gazów. Spółka rozwija sieć dystrybucyjną z myślą o niskoemisyjnej przyszłości polskiej gospodarki. Już teraz PSG jest gotowa do dystrybuowania swoimi sieciami zeroemisyjnego biometanu. Spółka działa na terenie całej Polski i zatrudnia ok 11,7 tys. pracowników, którzy reprezentują 80 różnego rodzaju specjalizacji.

Randstad Employer Brand Research to projekt badawczy, który od 2000 roku ocenia wizerunek pracodawców i ich atrakcyjność w oczach pracowników. Obecnie przeprowadzany jest w 32 krajach, w Polsce w 2024 roku odbyła się 14. edycja badania.

źródło informacji: PSG