Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien, należącą do sieci Marriott International

Możliwość komentowania Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien, należącą do sieci Marriott International została wyłączona Aktualności, Biznes, Polski Kapitał

Podczas najważniejszego forum hotelowego „Hotel Trends Poland&CEE”, w dniu 25 listopada Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, Starszy Dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie ekskluzywnej marki Le Méridien. Pod szyldem tej marki będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, podpisali list intencyjny na wprowadzenie ekskluzywnej marki Le Méridien fot. mat. prasowe

 

 

 – Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju spółki PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny hotel marki Le Méridien w Polsce, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Le Méridien to ekskluzywna, międzynarodowa marka hoteli należąca do sieci Marriott International. Le Mèridien wierzy, że każdy w czasach nieograniczonych możliwości podróżowania powinien odkrywać świat w wielkim stylu. Głównym celem marki jest pokazanie tych miejsc poprzez zabytki, dźwięki, aromaty i oferty kulinarne, inspirując gości pięknymi i kulturalnymi doświadczeniami opartymi na jej paryskich korzeniach. Obecnie jest ona jedną z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej, z lokalizacjami na całym świecie m. in. w Stanach Zjednoczonych i Europie, a także bardziej odległe i egzotyczne miejsca, takie jak Bali, Bora Bora i Marrakesz. W Krakowie natomiast, hotel Le Méridien będzie jedynym hotelem w Polsce.

– Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą „Royal”, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji, tam gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału – dodaje Gheorghe Marian Cristescu.

Niepowtarzalny Hotel Royal to idealne miejsce dla turystów podróżujących w celach biznesowych oraz turystycznych. Wyjątkowa lokalizacja hotelu w centrum Krakowa, u podnóża Zamku Królewskiego Wawel, a także bliskie sąsiedztwo Rynku Głównego i dzielnicy Kazimierz zachęcają turystów i biznesmenów do odkrywania uroków tego najbardziej turystycznego miasta w Polsce. Położenie hotelu ma bardzo duże znaczenie dla gości, którym zależy na tym, aby być w samym centrum miasta, w pobliżu najistotniejszych atrakcji turystycznych Krakowa. Docelowo obiekt będzie dysponować 120 pokojami.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym. Celem działania holdingu jest utworzenie silnego i profesjonalnego polskiego podmiotu hotelowego, konkurencyjnego w branży, sprawnie zarządzającego bazą obiektów należących do Skarbu Państwa. W portfelu PHH znajduje się obecnie 10 obiektów, zlokalizowanych w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Rzeszowie, Poznaniu, Międzyzdrojach i na Półwyspie Helskim. W 2019 roku PHH objął całość udziałów spółek AMW Hotele, Gliwickiej Agencji Turystycznej, Hoteli Olsztyn oraz Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Turystycznych. Dzięki temu w grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 27 obiektów hotelarskich. Ponadto, w ramach umowy z PHN o zarządzanie, w najbliższych latach PHH otworzy Moxy & Residence Inn w Warszawie oraz jako pierwszy w Polsce i w Europie wprowadzi marką Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie.
W perspektywie kilku lat Polski Holding Hotelowy będzie zarządzać kilkudziesięcioma różnorodnymi obiektami hotelowymi w całej Polsce.