Polska sieć handlowa podbija rynek

Możliwość komentowania Polska sieć handlowa podbija rynek została wyłączona Aktualności, Polski Kapitał

Firma KIK otworzyła ponad 20 nowych sklepów na terenie całej Polski. – Cieszymy się z tego co osiągnęliśmy, jednak skupiamy się przede wszystkim na przyszłości. Możemy już głośno powiedzieć, że najbliższe miesiące będą upływały pod znakiem kolejnych otwarć. – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sklepów KiK.

KiK_Mariusz_Kulik

Firma KiK jest jednym z wiodących producentów odzieży i artykułów gospodarstwa domowego. Oferta brandowa to połączenie jakości wykonania i nowoczesności. Bardzo dobrze wpisuje się ona w potrzeby osób, które cenią sobie modne produkty w przystępnej cenie. Od początku istnienia marki taki był zamysł – tworzenie sklepów niedrogich, samoobsługowych w atrakcyjnych lokalizacjach, ale przede wszystkim przestronnych, o powierzchni umożliwiającej rodzinne zakupy. Do tej pory udawało się to z wielkim powodzeniem.

Do naszego sukcesu przyczyniają się na pewno klienci, dlatego chcemy być z nimi w ciągłym kontakcie. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom fanów naszej marki i poprzez media społecznościowe zapewniamy dostępność do bieżących informacji. Zgodnie z naszymi założeniami, chcemy być blisko klientów, a taki portal jak Facebook nam to umożliwia. Poprzez niego komunikujemy o nowych kolekcjach, promocjach, wyprzedażach czy planowanych otwarciach naszych sklepów. Dowodem skuteczności obranej przez nas strategii komunikacji jest ponad 400.000 polubień naszego profilu. – mówi Mariusz Kulik. – Dodatkowo prowadzimy bloga, który pomaga rozwiązać modowe oraz wnętrzarskie rozterki Polek. KiKa, nasza postać, doradza i prezentuje propozycje odzieżowe oraz dekoracje do domu na różne okazje. Strona konkursowa naszego plebiscytu „Kobieta Roku” też cieszy się dużą popularnością.

Dzisiaj KiK zajmuje pewną pozycję na rynku, dzięki czemu może skupić się na rozwoju sieci. Konsekwentnie realizuje obraną strategię i przygląda się nowym projektom szukając sposobu na kolejne inwestycje. – Prowadzimy negocjacje z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe, aby wybrać odpowiednie lokalizacje. Zawsze staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Jesteśmy bowiem przekonani, że stosunki międzyludzkie są tak samo istotne, jak szczegóły danych umów. Chcemy docierać do nowych inwestorów i budować z nimi relacje, a także spełniać wszelkie oczekiwania, które pojawiają się względem naszej firmy. – zwraca uwagę Dyrektor Generalny sieci.

Plany rozwoju sieci na drugie półrocze są już znane. Sieć rozpoczyna ekspansję od otwarcia sklepu o powierzchni niemal 600 mkw 28 lipca w Pile. W kolejnych miesiącach KiK pojawi się w Międzyrzeczu, Gdańsku, Nowym Dworze Mazowieckim, Włocławku, Kielcach, Bielsko-Białej, Sandomierzu i Oświęcimiu.

Do końca roku chcemy osiągnąć magiczną liczbę 150 sklepów w Polsce. Nasze sklepy znajdą się w Galeriach Handlowych, Retail Parkach, ale także przy ulicach handlowych. Dzięki temu konsekwentnie budujemy brand awarness oraz kreujemy pozytywny wizerunek marki w oczach naszych klientów. Zależy nam, aby być top-of-mind oraz przyciągać i tworzyć wierną grupę fanów naszej seci. Wszystko to jest możliwe dzięki osobom, które na co dzień pracują w KiK. Każdy z nas przecież odpowiada za wizerunek firmy oraz dbanie o jakość obsługi naszych klientów, którzy są dla nas szalenie ważni. Zgrany zespół i lojalni pracownicy stanowią siłę każdego sklepu, nie tylko w KiK. – zauważa Mariusz Kulik.