Lustro interaktywne, zaciekawia odbiorcę i mierzy efekty kampanii reklamowej

Możliwość komentowania Lustro interaktywne, zaciekawia odbiorcę i mierzy efekty kampanii reklamowej została wyłączona Aktualności, Biznes

Rozmowa z Marcinem Trzcińskim, Prezesem Zarządu Mirror Investment

Marcin Trzciński, Prezes Zarządu Mirror Investment

Marcin Trzciński, Prezes Zarządu Mirror Investment fot. mat. prasowe

Mirror Investment tworzy od podstaw lustra interaktywne eMirror, które są nowoczesnym, opartym na sztucznej inteligencji nośnikiem reklamowym przeznaczonym dla klientów indywidualnych i biznesowych. Od kiedy produkt ten jest w ofercie firmy i jakim cieszy się powodzeniem ze strony klientów?

Mirror Investment ze swoim innowacyjnym rozwiązaniem w formie lustra interaktywnego eMirror dla klienta biznesowego, jak i indywidualnego, jest na rynku od ponad roku. Jesteśmy zarówno producentem luster interaktywnych eMirror oraz dostawcą przestrzeni reklamowej dla domów mediowych, agencji reklamowych i innych reklamodawców. Za pomocą autorskiego systemu zarządzania treścią oraz reklamą eMI, pomagamy zarządcom obiektów kontrolować to, co jest wyświetlane na lustrach. W przeciągu roku nawiązaliśmy współpracę z firmami z sektora edukacyjnego, branży hotelarskiej, medycznej, fitness oraz eventowej. Naszymi partnerami biznesowymi są w większości zarządcy tychże obiektów. Lustra cieszą się także zainteresowaniem klientów indywidualnych, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań domowych, ale również architektów i projektantów wnętrz.

Na czym polega działanie lustra interaktywnego eMirror?

Na lustrze, na którym zwykle widzimy wyłącznie swoje odbicie, wyświetlana jest równocześnie dedykowana dla konkretnego odbiorcy treść. Zachowana jest funkcjonalność lustra wzbogacona o jednocześnie wyświetlany komunikat. W przypadku rozwiązania domowego, to klient w pełni decyduje o tym, co ma się na lustrze wyświetlać i dostosowuje widgety do swoich potrzeb. Dla jednych najlepszym rozwiązaniem będzie sprawdzenie trasy dojazdu do pracy w czasie, gdy dbają oni o higienę jamy ustnej. Dla innych zaś przeglądanie swojego kalendarza, bądź newsów z Polski i świata.

Proszę wymienić korzyści wynikające ze stosowania tego rozwiązania. Dzięki czemu możliwa jest wysoka konwersja?

Tradycyjne nośniki reklamowe w postaci totemów czy wyświetlaczy, nie przyciągają już odbiorców. Trudno też oszacować ich skuteczność i oddziaływanie. Tak naprawę, reklamodawca nie wie, czy ktoś zwrócił uwagę na wyświetlaną reklamę i jak została ona odebrana przez odbiorcę. Dlatego powstało nasze rozwiązanie w postaci lustra interaktywnego eMirror, dzięki któremu reklamodawca może dokładnie stargetować grupę docelową i co ważne dowiedzieć się jaka była ich reakcja odbiorcy na wyświetloną treść.

Lustro eMirror doskonale radzi sobie w miejscach publicznych. Odbiorcy są zainteresowani samym rozwiązaniem, a dzięki temu, że lustro jest naturalnym obiektem zainteresowania, to ludzie chętnie na nie spoglądają, zwykle widząc w nim wyłącznie swoje odbicie. Dzięki temu jeszcze bardziej skupiają swoją uwagę na wyświetlanych treściach. Dodatkowo, z myślą o przedsiębiorcach, stworzyliśmy autorski system eMI oparty na sztucznej inteligencji (AI). System w trakcie tworzenia kampanii podpowiada reklamodawcy, ile osób będzie mogło obejrzeć reklamę w danej lokalizacji i jaki będzie jej koszt. Reklamodawca z pomocą systemu określa interesującego go odbiorcę. To zdecydowanie obniża koszty działań reklamo – wych, koszty pracownicze i ułatwia planowanie budżetu.

Lustro eMirror to jeden z najbardziej opłacalnych i mierzalnych nośników reklamowych. Zaletą wykorzystania luster interaktywnych jako nośnika reklamowego jest to, że szybko znajdujemy reklamodawcę do konkretnej przestrzeni. Dzięki autorskiemu systemowi eMI, jesteśmy w stanie dostosowywać nasze urządzenia pod nawet najbardziej wymagające ocze – kiwania klienta. Jedną z największych zalet naszego rozwiązania jest jego wygląd oraz jakość wyświetlanych treści. Nasze lustra są znacznie cieńsze niż rozwiązania konkurencyjne – nawet 12 mm. Lustra o takiej grubości idealnie wpasowują się w koncepcję „smart home” i w nowoczesny design obiektów publicznych oraz są rozwiązaniem przyjaznym dla środowiska, dzięki zastosowaniu systemu ecoSHADE. Co więcej, lustro w formie nośnika reklamowego wpisuje się w aktualnie przyjmowane przez miasta uchwały krajobrazowe

W jaki sposób można mierzyć efektywność i skuteczność działań komunikacyjnych prowadzonych przy wykorzystaniu lustra interaktywnego eMirror?

Dzięki sztucznej inteligencji, lustro eMirror jest w stanie ustalić kim jest odbiorca treści reklamowych. Najważniejszym atutem jest nieprzetwarzanie wizerunku. Nośniki oraz system zostały opracowane zgodnie z RODO. Lustro rozpoznaje cechy charakterystyczne osoby stojącej przed nim, takie jak wiek, płeć, okulary, broda, itp. Na podstawie tych informacji losowana i wyświetlana jest dla konkretnego odbiorcy reklama z zestawu dostępnych w systemie. W tym samym czasie analizowana jest także reakcja odbiorcy na nadawany ko – munikat. Po wyświetleniu treści informacje statystyczne oraz reakcja na nią, zostają automatycznie przesłane do systemu eMI, który generuje rzetelne statystyki.

Dzięki temu reklamodawca otrzymuje pełną informację na temat liczby odbiorców, notuje wysoki wskaźnik konwersji i przede wszystkim płaci za uzyskaną liczbę wyświetleń dla konkretnie określonej grupy docelowej. Treści wyświetlane są jedynie dla odbiorców przed lustrem, a nie tej przechodzącej obok niego. System analizuje również emocje podczas emisji, dzięki czemu reklamodawca wie, jak odbiorcy reagują na wyświetlane treści – zmiana nastroju, zaskoczenie, to podstawowe z nich. System eMI zarządza wyświetlaną treścią oraz generuje raporty dostosowane do potrzeb naszych Partnerów. W czasie rzeczywistym widzą oni efekty realizowanej kampanii i w razie konieczności, na bieżąco, mogą dokonywać zmian w procesie ich planowania.