Prezentujemy Państwu pozycję autorstwa Radosława Drzewieckiego pt. Strategia Lean. Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW?
„Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN. Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia.
Jak mówi autor, to jest właśnie mój sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym. Książkę dedykuję głównie:
– właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem;
– liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników;
– wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW.
Koniec z patologią w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji.”
Radek Drzewiecki – autor 5-krokowego procesu budowania Strategii LEAN oraz modelu przywództwa Leadership 734
Tytuł: Strategia Lean. Dlaczego w WIELKICH FIRMACH ludzie nie mogą doczekać się PONIEDZIAŁKÓW?
Autor: Radek Drzewiecki
ISBN: 978-83-952425-0-2
Rok: 2018
Cena: 99 zł
Książkę można kupić na www.radekdrzewiecki.pl – TRWA PRZEDSPRZEDAŻ DRUGIEGO WYDANIA Z WYSYŁKĄ GRATIS (książka ukaże się na rynku 15.05.2019 r.)