PMI PC Śląsk jest regionalnym oddziałem Project Management Institute Poland Chapter (PMI PC) – organizacji non-profit zrzeszającej ekspertów zajmujących się tematyką zarządzania projektami. PMI to międzynarodowa organizacja wydająca certyfikaty będące potwierdzeniem kompetencji z zakresu zarządzania projektami, promująca rozwój umiejętności z tego zakresu a przede wszystkim dbająca o standardy zarządzania projektami.
PMI PC Śląsk powołany został w grudniu 2013 roku. Celami organizacji są przede wszystkim wsparcie osób oraz firm w doskonaleniu się w obszarze zarządzania projektami, a także budowanie społeczności dzielącej się wiedzą i doświadczeniami na poziomie regionalnym.
Obecnie zespół tworzą: Sylwia Koszela – dyrektor zarządzająca, Agnieszka Plusczok – wicedyrektor ds. wydarzeń i programów, Bogumiła Krzeszowska-Zakrzewska – wicedyrektor ds. finansów, Artur Guła – wicedyrektor ds. marketingu i komunikacji, Ewa Wolny – wicedyrektor ds. wolontariuszy, Marta Remin – wicedyrektor ds. sponsorów i kontaktów z biznesem oraz Piotr Żelek – wicedyrektor ds. IT. Aktywnie działają również liczni wolontariusze wspierający oddział.
Wydarzenia:
W tym roku odbyły już się dwa wydarzenia. Rok rozpoczął się od seminarium, które poprowadził Damian Grzegorzyca.
W pierwszej części wydarzenia mówił on o tym, czy lepsze wyniki daje motywacja czy inspiracja, a po przerwie poruszył temat zarządzania emocjami. W marcu PMI Oddział Śląsk zaprosił na warsztat na temat współpracy w zespole projektowym poprowadzony przez dr Piotra Pinoczka.
Na kanale youtube [1] możecie zobaczyć co się działo na warsztatach. W maju planowany jest kolejny warsztat natomiast w czerwcu – seminarium. Po przerwie wakacyjnej odbędzie się seminarium i warsztat, a rok zakończymy PM Manią – konferencją na temat zarządzania projektami, która odbędzie się 5 listopada. Zarezerwuj sobie ten dzień już dziś i spotkajmy się na PM Manii.
Sponsorzy naszych tegorocznych wydarzeń to tak jak w poprzednim roku:
Capgemini Polska i APAULY Group.